NLP Uddannelse til organisationen
Kommunikation er essentielt for samarbejde, ledelse og kundekontakt. For langt de fleste jobs i dag, er det relevant at have gode kommunikationsevner for at have succes. Respektfuld håndtering af udfordringer og muligheder gør hele forskellen på resultaterne af arbejdet og for organisationens bundlinie.
NLP er måske et af dette århundredes stærkeste værktøjer til kommunikation og personlig udvikling, uanset om man arbejder som konsulent, med medarbejderudvikling, kundekontakt eller som sælger. Det har over 40 år på bagen og der findes stadigvæk ikke et sidestykke til NLP.
NLP er et samlingsværk af værktøjer, der bygger på grundige studier af meget succesfulde terapeuter og forretningsfolk ud fra et spørgsmål om, ”hvad er forskellen, der gør forskellen”? Det er et stærkt sammenkog af virkningsfuldt sprog til at skabe forandringer og resultater. Det har et iboende stor respekt for det enkelte menneske og giver indsigt i menneskes dybere lag af indre kommunikation.
Hvad giver en NLP uddannelse kompetencer til?
Hvad gør NLP særligt?
NLP er en overvejende praktisk uddannelse funderet på et valide psykologiske teorier.
Gennem arbejdet med teorierne og de praktiske øvelser får kursisterne en dyb forståelse for kommunikation på det indre og ydre plan. På uddannelsen øver og reflekterer kursisterne og derfor kommer medarbejderne hjem med konkrete kompetencer.
Dansk Arbejdsmiljø udbyder virksomhedskurser på tre niveauer: